Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Zamani Ditahan Positif Dadah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seorang penyanyi kumpulan rock balada yang terkenal sekitar tahun 90-an telah ditahan tengah malam tadi bersama seorang wanita dan dia didapati positif dadah jenis Morfin.
Kira-kira pukul 12.30 tengah malam, satu pasukan dari Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik Daerah Ampang telah menyerbu sebuah rumah di Taman Keramat dan menahan seroang lelaki dan seroang wanita.
Hasil pemeriksaan polis, telah menemui satu paket plastik disyaki dadah jenis Heroin dengan berat kira-kira 1.2 gram di atas tilam di dalam bilik penyanyi itu.
Menurut sumber, siasatan awal mendapati suspek iaitu penyanyi itu mengaku terlibat dalam aktiviti penagihan dadah jenis Syabu dan Heroin selama 10 tahun.
Suspek juga dikatakan mendapat bekalan dadah dari seorang lelaki yang telah ditahan mengikut Seksyen 39A(2) Akta Dadah Berbahaya 1952.
Siasatan ketika ini masih diteruskan.
Wanita yang ditahan bersama penyanyi itu berasal dari Ampang berusia 32 tahun dan juga didapati positif dadah jenis AMP. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments