Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Bapa Bunuh Diri Selepas Kecewa Anak Berbogel Untuk Playboy
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


ROMANIA – Seorang bapa yang tidak tergamak melihat anak perempuannya yang berusia 18 tahun bergambar bogel dalam majalah Playboy, akhirnya nekad membunuh diri.
Meskipun kejadian tersebut sudah enam tahun berlalu namun ia sentiasa menghantui anak perempuannya itu, Loredana Chivu yang kini sudah berusia 25 tahun.
Ketika mendedahkan perkara itu, Chivu berkata, dia bergambar untuk majalah Playboy edisi Romania dan selepas bapanya melihat gambar berkenaan, dia menjadi amat marah dan mula menjauhi Chivu.
“Dia tidak lagi bercakap dengan saya dan dia amat sedih.
“Apabila dia mengetahui apa yang saya lakukan, dia mula memencilkan diri daripada orang ramai termasuk saya dan anggota keluarga yang lain,’’ katanya.
Menurut Chivu, dia menjangkakan bapanya itu akan sembuh dan kembali seperti normal namun tidak menyangka lelaki itu akan membunuh diri.
Model berkenaan mempunyai hubungan yang baik dengan bapanya sebelum ini, tidak menyangka dia sendiri akan menemui mayat bapanya tergantung di dalam rumah.
“Saya balik ke rumah beberapa bulan selepas gambar berkenaan dikeluarkan selepas memutuskan mahu berbaik dengan bapa saya tetapi tidak sangka akan berdepan dengan perkara ini.
“Saya tidak pernah pulih daripada kejutan menyaksikan mayatnya tergantung,’’ katanya.
Chivu yang kini menetap di Bucharest, berkata, peristiwa enam tahun itu telah menghantuinya dan berharap ia tidak akan berlaku kepada orang lain.
Jelasnya, keadaannya bertambah parah apabila tidak mengetahui kenapa bapanya itu membunuh diri.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments