Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pasangan Kekasih Dijumpai Meninggal Dalam Tali Air Sambil Berpeluk
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



SABAK BERNAM: Misteri kehilangan sepasang kekasih akhirnya terjawab apabila mayat mereka telah dijumpai di dalam sebuah tali air di Parit 9, Sungai Besar hari ini.

Mayat mereka iaitu Intan Norliyana Mohammed, 18, dan Mohammad Azizul Ariffin, 21, telah dijumpai orang ramai yang melalui kawasan tersebut yang terapung dalam keadaan berpeluk dengan dipenuhi lumut yang tumbuh dalam tali air dan mayat dikatakan sudah berbau kerana sudah 3 hari meninggal.




Mungkin mayat telah tenggelam semasa jatuh dan mula timbul apabila sudah 3 hari membuatkan orang ramai tidak melihat apa-apa sebelum ini di tali air tersebut. Menurut sumber pasangan tersebut dikatakan bakal melansungkan perkahwinan hujung bulan ini.

Apa yang menghairankan orang ramai bagaimana mayat boleh berpelukan sedangkan berada di dalam air. Ada yang membuat andaian mereka telah mati dahulu sebelum dimasukkan dalam tali air itu dan juga mungkin ia satu kemalangan kerana motosikal mereka turut dijumpai di tali air tersebut.




Mayat kedua-dua mereka telah dihantar ke Hospital Sabak Bernam untuk di bedah siasat

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments