Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » ‘Polis’ Bertatu, Rambut Kuning
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kuala Lumpur: Penyamaran tidak masuk akal apabila seorang penjenayah bertatu di seluruh tubuh dan mempunyai rambut berwarna kuning menyamar sebagai anggota polis ketika cuba merompak tiga mangsa.

Dalam kejadian jam 10 malam kelmarin, suspek berusia 34 tahun itu yang mempunyai tatu harimau dan naga cuba mengugut tiga penuntut warga asing yang menetap di pangsapuri Sri Tioman, Taman Melati di sini.

Taktik digunakan itu bagaimanapun memakan diri apabila suspek sebaliknya dibelasah penduduk di kawasan itu ketika cuba melarikan diri.
Pemangku Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur Asisten Komisioner Khairi Ahrasa berkata, kejadian berlaku apabila suspek utama bersama tiga rakannya muncul di rumah mangsa sebelum memperkenalkan diri sebagai anggota polis.

Menurutnya, suspek dikatakan menunjukkan gari bagi meyakinkan mangsa warga Somalia berusia 20-an supaya membenarkan mereka masuk ke rumah. Hmetro

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments