Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Nora Danish Sahut Cabaran Berlakon Babak Kena Rogol
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Siapa tidak kenal dengan pelakon kecik molek yang jelita bernama Nora Danish ini. Ramai lelaki di luar sana tergilakan Nora karana kecantikannya. Walaupun sudah mempunyai anak Nora masih sesuai berlakon walaupun untuk watak budak sekolah. Nora yang selalu di landa kontroversi bagaimanapun bijak mengendalikannya dengan baik.

Sebelum ini Nora telah di landa kontroversi dengan lakonannya dalam babak filem pengantin malam dan luahan isteri Farid Kamil iaitu pelakon Diana Danielle meluahkan rasa tidak puas hatinya di laman sosial melihat gambar mesra Farid dan Nora untuk promosi filem tersebut.

Tentu ramai tertanya-tanya apakah persediaan Nora untuk menghadapi situasi apa apabila berani menyahut watak di rogol dalam filem baru lakonannya iaitu filem Anak Jantan.

Kata Nora, tiada masalah bekerja dengan Farid kerana masing-masing tahu had-had tertentu yang perlu dihormati.

"Saya hormat semua artis. Kalau lihat sesi fotografi bersama baru-baru ini, sudah tidak ada adegan bersentuhan.

"Kalau ada lagi, saya cuba ambil langkah untuk mengelak. Perkara boleh elak, tak ada masalah pun," katanya.

Dalam Anak Jantan, lakonan Nora mendapat perhatian apabila kali pertama berganding dengan Bront Palarae.

Apatah lagi dalam filem itu, Nora melakonkan watak digoda dan dirogol Bront yang memegang watak antagonis bernama Somchai.

Filem lakonannya kali ini lebih mencabar apabila terdapat babak Bront dilihat seolah menjilat leher Nora secara paksa sehingga mana-mana penonton yang melihatnya akan berasa tidak senang atau pun gerun,

Nora mengakui babak tersebut amat mencabar apatah lagi berlakon dengan Bront yang di ketahui hebat lakonannya dan berjanji memberi persebahan menarik dalam setiap lakonannya.

"Sebelum adegan itu berlaku, Bront sudah beritahu saya apa yang dia akan buat dan tanya adakah saya selesa dengan cara itu atau tidak. "Pada awal, gugup juga tapi bila saya faham situasi, saya okay dan tiada masalah," katanya.
Selain berlakon di rogol secara rakus cabaran lain turut di rasai oleh Nora ialah terpaksa bercakap bahasa utara kerana Nora bukan menggunakan dialek utara dalam kehidupan hariannya.

"Pada mulanya takut juga sebab kena cakap utara. Bila sampai set penggambaran, barulah saya belajar cakap loghat utara. Beberapa orang kru produksi dan Farid sendiri banyak membantu dari segi penggunaan ayat yang betul," katanya 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments