Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Budak Darjah Satu Parah Digilis Bas Sekolah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Butterworth, 10 Nov: Seorang kanak-kanak darjah satu parah setelah digilis bas sekolah dalam satu kejadian yang berlaku di hadapan Sekolah Kebangsaan Seberang Jaya 2, hari ini pada jam 2.10 petang.

Ibu kepada mangsa, Hayati Ismail, 41, berkata, anaknya, Muaz Saedin, 7, kini cedera parah di kedua-dua belah paha akibat dilenyek tayar bas sekolah yang terbabit.

Menurut Hayati lagi, ketika dia pergi ke sekolah untuk mengambil anaknya, dia merasakan ada yang tidak kena setelah melihat orang ramai yang berada disitu dalam keadaan cemas.

"Seorang daripada mereka menghampiri saya dan memaklumkan Muaz terbabit kemalangan dan sudah dihantar ke Hospital Seberang Jaya (HSJ) oleh guru," katanya memetik berita dariHarian Metro.

Dalam sekitar jam 9 malam, doktor memaklumkan anaknya akan dirujuk ke Hospital Pulau Pinang kerana kecederaan yang dialami agak serius.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments