Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Mandi bersama wanita berbikini
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



KUALA LUMPUR : Berselindung di sebalik pusat urutan refleksologi, dua premis di Jalan Sri Petaling, di sini dikesan menjalankan kegiatan maksiat dengan menawarkan pakej mandi bersama dengan wanita berpakaian bikini ditawarkan.
Pelanggan lelaki yang datang ke premis itu hanya perlu membayar sekitar RM100 hingga RM150 untuk mandi sebelum melakukan hubungan seks.
Berdasarkan risikan polis, pusat pelacuran itu yang beroperasi sejak beberapa bulan lalu menjadi kegilaan golongan lelaki tempatan yang mengerumuni premis itu bermula jam 8 malam hingga 2 pagi.
Malah caj murah ditawarkan pusat urutan itu berbanding spa dan lokasi maksiat lain menyebabkan bilangan pelanggan didapati bertambah saban hari.
Kegiatan maksiat dianjurkan pusat urutan itu terbongkar selepas Bahagian Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7) Bukit Aman menyerbu dua premis itu serentak awal pagi semalam.
Dalam serbuan jam 1 pagi itu, 18 pelacur warga China dan Vietnam berusia 19 hingga 25 tahun yang bertugas di premis itu diberkas.-HM

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments