Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Usahawan Bergelar Datuk Nyaris Maut Ditembak
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kajang: “Saya tergamam melihat majikan terbaring berlumuran darah sejurus terdengar bunyi letupan di luar pasar,” kata seorang pekerja kepada peniaga daging kambing bergelar Datuk yang nyaris maut ditembak di jalan belakang Pasar Besar Kajang, semalam.
Dalam kejadian jam 6.30 pagi itu, mangsa, Datuk Dr Abd Ghani Abdullah, 50, nyaris mati selepas terkena dua das tembakan yang mengenai bahagian bahu kiri dan bawah telinga kanannya.
Pekerjanya, V Devarasa, 60, berkata, kejadian berlaku ketika mereka baru saja sejam memulakan perniagaan.


“Semua orang di dalam pasar terkejut dan bergegas keluar untuk melihat apa yang berlaku sebaik terdengar bunyi letupan itu.

“Saya lihat doktor (panggilan kepada mangsa) sudah terbaring berlumuran darah dan tidak sedarkan diri di tempat letak kereta di bahagian belakang pasar berkenaan,” katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments