Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pegawai Tinggi Kerajaan Paling Banyak Waran Tangkap
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kuala Lumpur: Pegawai tinggi kerajaan dan golongan kenamaan adalah antara pesalah trafik yang dikesan mempunyai banyak waran tangkap selepas gagal membayar saman tertunggak sejak beberapa tahun.Timbalan Ketua Trafik Pasukan Jabatan Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam (KDNKA) Bukit Aman, Asisten Komisioner Mahamad Akhir Darus berkata, Ops Warta bagi memburu pesalah trafik tegar tidak hanya membabitkan golongan ‘bawahan’, malah membabitkan semua pengguna jalan raya.
Menurutnya, polis trafik mengesan dan menahan 911 pesalah trafik yang mempunyai 1,324 waran tangkap sejak operasi dimulakan 16 Jun lalu.

“Kami mendapati orang ramai tampil untuk membayar saman tertunggak dan waran sejak Ops Warta dilancarkan Isnin lalu. Ini adalah satu perkembangan positif,” katanya kepada Harian Metro, semalam.

“Trend itu menunjukkan orang ramai mempunyai kesedaran tinggi dan memberikan tindak balas baik kepada Ops Warta yang dilancarkan sehingga 27 Jun hadapan di seluruh negara,” katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments