Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Hefny Mengaku Bercinta Dengan Nad Zainal
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Jika sebelum ini, pengacara Hefny Sahad menafikan dirinya menjadi punca kepada perpisahan pasangan pelakon Nad Zainal dan Azwan Kombos, tup-tup akhirnya dia mengaku kini sedang bercinta dengan aktres kecil molek itu.
Hefny membuat pengakuan tersebut menerusi program hiburan baharu, h!live namun tetap menafikan dia menjadi punca terputusnya hubungan cinta Nad sebelum ini.
“Ya, kami sangat rapat dan bukan sekadar kawan biasa. Saya berada di dalam situasi yagn mereka baru saja memutuskan hubungan. Secara langsung mereka meletakkan saya sebagai punca kepada keretakan di antara mereka berdua.
“Perkara ini sudah pun dijelaskan oleh Nad dan saya bukan puncanya. Nad sendiri sudah memberitahu yang dia sudah single dan hanya selepas itu, barulah kami menjadi lebih rapat,” katanya lagi.
Walaupun baharu sahaja bercinta, namun Hefny tidak menafikan mereka sudah berbicara mengenai perkahwinan namun tidak secara mendalam.
Hefny dan Nad dikatakan mulai rapat ketika bersama-sama terlibat dalam telefilem Mengintai Syurga Mama.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments