Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Dua Beranak Rentung Dalam Kebakaran Di KG Kebunau, Kuala Penyu
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kuala Penyu: Dua beranak ditemui rentung dalam kebakaran di sebuah rumah simen di Kampung Kebunau, dekat sini, awal pagi tadi.
Dalam kejadian pada jam 1.20 pagi itu, mayat Aliaha Jalal, 49, dan anak perempuannya Mariani Usaini, 22, ditemui di ruang tamu rumah mereka. 
Pegawai Perhubungan Awam Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Sabah Mohd Affendi K Ramin berkata, pihaknya menerima panggilan kebakaran itu pada jam 1.26 pagi dan sebuah jentera dengan kekuatan 11 anggota dikejarkan ke lokasi kejadian. 

"Sebaik tiba rumah berkenaan sudah terbakar dan anggota bomba segera memadam api terbabit daripada merebak ke rumah bersebelahan.

"Api kemudian berjaya dikawal pada jam 2.19 pagi dan pemeriksaan mendapati terdapat dua mangsa rentung di ruang tamu rumah berkenaan.
"Kedua-dua mangsa kemudian dikeluarkan sebelum diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut," katanya ketika dihubungi, sebentar tadi. 

Menurutnya, punca kejadian dan jumlah kerugian masih dalam siasatan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments