Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Zara Zya: Penat lelah 11 tahun berbaloi
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Hanya kerana lakonannya dalam drama bersiri Love You Mr Arrogrant, Zara Zya sekali lagi menang besar apabila memenangi kategori Artis Baru Wanita Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 (ABPBH2013) yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), malam Sabtu lalu.
Pemilik nama sebenar, Zainurul Razia Mohd Zainuddin ini sekali gus mengetepikan pencabar terdekatnya iaitu Atikah Suhaime, Chacha Maembong, Elfaeza Ulhaq dan Hanis Zalikha.
Bahkan, gandingan mantapnya bersama Azlee Khairi dalam drama adaptasi novel popular itu turut melayakkan mereka dipilih sebagai pemenang kategori Gandingan Serasi di Layar.

Langsung tidak menyangka akan memenangi kategori Artis Baru Wanita Popular, pelakon berusia 29 tahun itu terkejut sebaik mendengar namanya dipanggil ke pentas untuk menerima trofi.

“Selepas mendapat tahu nama saya tersenarai sebagai finalis ABPBH, saya bersyukur namun tidak meletakkan harapan tinggi kerana sedar calon lain dalam kategori artis baru semuanya hebat.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments