Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Wanita Mati Terjun Tingkat 5 Pangsapuri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Gambar Hiasan

Puchong: Seorang wanita berusia 40 tahun mati dipercayai akibat bunuh diri dengan terjun dari tingkat lima sebuah pangsapuri di Taman Puchong Jaya, di sini, semalam.
Seorang saksi berkata, dia percaya mangsa bukan penduduk pangsapuri itu kerana dia tidak pernah melihat wanita itu sebelum ini. 
“Sepanjang saya menetap di sini itu hampir tiga tahun saya tidak pernah melihatnya dan yakin dia bukan penduduk di sini,” katanya ketika ditemui Harian Metro. 

Harian Metro difahamkan mangsa dipercayai bunuh diri dari anjung sebuah rumah di tingkat lima berdasarkan peninggalan selipar mangsa di lokasi terakhir sebelum dia ditemui mati.

Sementara itu Pemangku Ketua Polis Daerah Serdang Supritendan Yong Soo Koon ketika dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan dan berkata, mayat wanita berusia 40 tahun itu ditemui kira-kira jam 2 petang dan dihantar ke Hospital Serdang untuk bedah siasat.

Beliau berkata mangsa mati di tempat kejadian berdasarkan kesan cedera patah tangan kanan, kaki kanan serta tulang belakang yang mengakibatkan mangsa mati serta- merta.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments