Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Mangsa Terkulai Dirempuh Lori Disangka Nazak
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Jasin: “Mangsa terkulai dengan dengusan nafas yang perlahan selepas kereta dipandu dirempuh lori lima tan sarat muatan tanah merah. Pada masa sama, darah pekat mengalir dari sebelah kanan kepalanya,” kata Mohd Hisham, 39, saksi kemalangan membabitkan dua kenderaan di Jalan Selandar - Kesang Pajak, dekat sini, semalam.
Dalam kejadian jam 12 tengah hari, mangsa Widad Mohd Ismail, 34, yang memandu Proton Iswara dikatakan dari arah pekan Selandar menuju ke Kesang Pajak sebelum terbabit kemalangan itu.

Difahamkan, pensyarah Kolej Komuniti Selandar itu yang memandu sendirian dipercayai membuat pusingan U setibanya di tempat kejadian sebelum dirempuh lori muatan tanah dipandu seorang lelaki berusia 27 tahun.

Kata Mohd Hisham, dia yang mengikuti orang ramai berlari ke arah mangsa sebaik kemalangan terus mengejutkan wanita itu, sementara menunggu bantuan penyelamat tiba.

“Mulanya saya sangka mangsa nazak, namun dia tersedar sebelum dihantar ke Hospital Jasin menggunakan ambulans untuk rawatan lanjut,” katanya, semalam. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments