Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Penunggang Degil Langgar Penyodok Jengkaut
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Gambar Hiasan

Kuala Lumpur: Sikap degil seorang penunggang motosikal melalui Jalan Sungai Besi ke Ampang yang masih dalam pembinaan akhirnya memakan diri apabila dia terbabit kemalangan dengan sebuah jengkaut, semalam.
Dalam kejadian jam 10 pagi itu, mangsa warga Bangladesh berusia 20-an dipercayai sengaja memasuki laluan itu meskipun belum dibuka secara rasmi.
Difahamkan, ketika mangsa menunggang kira-kira dua kilometer bermula dari susur masuk di Lebuh raya Besraya, sebuah jengkaut yang sedang menjalankan kerja pembinaan berada di tengah jalan berkenaan.

Menurut sumber peronda lebuh raya itu, mangsa dipercayai tidak sempat mengelak lalu merempuh bucu hadapan penyodok jengkaut berkenaan.
“Berikutan itu, paha, betis dan lutut kanan mangsa parah akibat tertusuk besi berkenaan,” katanya.

Katanya, mangsa dikejarkan ke Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) untuk mendapatkan rawatan.

Difahamkan, susur jalan berkenaan menghubungkan laluan sepanjang lima kilometer bermula dari Sungai Besi sehingga laluan Jalan Lingkaran Tengah 2 (MRR2) berhampiran Pandan Indah.
Proses pembinaan laluan berkenaan dijalankan dan belum dibuka kepada pengguna jalan raya malah pihak kontraktor menutup susur masuk ke laluan berkenaan dengan penghadang jalan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments