Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Luahan Sedih Isteri Kedua Ashraf Muslim
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seperti diketahui ramai, keputusan pernikahan antara Ashraf Muslim dan isteri kedua, Wan Sakinah mencetus kontroversi sebaik diketahui umum.
Bagaimanapun segala kemelut antara Ashraf, Sakinah dan isteri pertama, Dayana telah pun berakhir malah bayi yang dilahirkan Sakinah 5 April lalu terlihat tambah berjaya menyatukan mereka.
Begitu pun mungkin kerana emosi yang masih kurang stabil kerana baru melahirkan, maka Sakinah mungkin ada terasa hati dengan seseorang lalu memuatnaik satu status Facebook yang agak menyedihkan.
Status yang ditujukan kepada anaknya itu berbunyi:
Sarah sayang.. kat dunia ni ramai yang marah ibu. Ramai yang benci pun. Tapi Sarah jangan risau.. ibu, ayah & mama sayang sangat kat Sarah. Ibu minta maaf sebab ibu, Sarah pun terkena tempiasnya. Ibu tau ramai yang doa bukan-bukan untuk anak ibu ni. Tapi insyaAllah, anak ibu, Sarah Ashraf Bt Mohd Ashraf ni dipelihara dan dilindungi Allah dunia dan akhirat. Jadi anak yang solehah sayang yea…
Memang tak patut kalau ada insan yang tergamak mendoakan bukan-bukan kepada bayi yang dijanjikan Allah suci seperti kain putih.
Apa pun semoga kelahiran Sarah terus pengikat kebahagiaan antara Ashraf, Sakinah dan Dayana selama-lamanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments