Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Gay Ini Akan Muntah Apabila Lihat Kim Kardashian
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


LONDON – Kim Kardashian mungkin merupakan antara wanita idaman lelaki di dunia ini dan dengan badan yang seksi, pasti ramai lelaki tidak akan menolaknya.
Namun ada seorang lelaki yang fobia apabila mendengar nama Kim atau keluarganya Kardashian.
Lelaki itu, Mike Amess akan berpeluh-peluh apabila mendengar nama Kardashian disebut-sebut dan apabila terpandang wajah Kim, dia akan muntah.
“Hanya dengan mendengar nama Kim, suara saya akan tersekat-sekat dan saya akan menggeletar. Pernafasan saya juga menjadi sukar,’’ katanya.
Keadaan itu bermula selepas dia menyaksikan  aksi Kim dalam video seks ketika Mike berusia 17 tahun.
“Saya memuatnaik pita rakaman itu dan menyaksikannya secara sembunyi dalam bilik tidur. Namun melihat punggung Kim yang besar dan suara tangisannya dalam pita itu menyebabkan saya termuntah,’’ katanya yang juga seorang gay.
Mike berkata fobianya itu semakin teruk selepas Kim popular dan ketakutan itu kini turut melibatkan keluarga Kardashian.
“Kim dan adik beradiknya mempunyai wajah yang serupa. Saya tidak faham bagaimana orang ramai boleh tertarik dengan mereka,’’ katanya yang tidak mahu mendapatkan rawatan doktor kerana malu dengan keadaan dirinya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments