Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Ibu Bapa Biar Anak Tlanjang Di Medan Selera
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Sepasang ibu bapa diselar di laman sosial selepas gambar anak mereka yang dibiarkan telanjang bulat di sekitar Changi Food Centre, Singapura tersebar.
Seorang pembaca memberitahu laman web Stomp, ibu bapa tersebut bukan sahaja membiarkan anak mereka berlari ke sana sini dalam keadaan telanjang malah membuang air kecil di lantai premis tempat makan tersebut.
Kata pengadu tersebut, pada mulanya si anak dilihat masih memakai seluar dalam namun tidak lama kemudian, bertelanjang bulat.
Rata-rata rakyat Singapura yang memperkatakan perkara ini di sebuah forum bagaimanapun tidak percaya kanak-kanak tersebut anak warga Singapura dan yakin ia dilakukan ibu bapa dari China. Salah seorang daripadanya memberi komen, mustahil rakyat Singapura akan berkelakuan begitu.
Kejadian dirakamkan pada malam 1 April, Selasa lalu

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments