Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Zharif Hakim@Zharif32 Bagi Tweet Paling Bodoh Dan Hina Tentang MH370
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

                                             
Di saat semua orang sedang menumpukan perhatian pada sesuatu isu, seperti biasa pasti ada malaun yang menjadi keyboard warrior semata-mata mahu meraih populariti murahan di laman siber.
Itulah yang berlaku sejak semalam apabila seorang pengguna Twitter menggunakan twithandle @Zharif32 atau Zharif Hakim didapati mengeluarkan status-status bodoh lagi tidak sensitif.
Berikut antara twit yang dikeluarkan oleh manusia kurang akal ini:
Paling JAHAT, Zharif membalas twit yang dimuatnaik anak Ketua Pramugara MH370, Maira Elizabeth Nari yang sedang bersedih dengan kata-kata yang amat kasar.


Walau apa pun masalah dia ini, diharapkan pemilik Twitter @Zharif32 akan diberikan hidayah agar menjadi manusia yang lebih baik di dunia ini.
Atau sebaliknya, mungkin jika dia ditimpakan ujian seperti keluarga penumpang pesawat MH370 barulah dia ada akal sikit kot.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments