Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Spice Girls Akan Bersatu Kembali?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


PASTINYA perkhabaran ini menggembirakan hati peminat setia kumpulan wanita popular era 90-an, Spice Girls.
Spice Girls yang menjadi fenomena suatu ketika dahulu dianggotai Mel B atau Scary Spice, Victoria Beckham (Posh), Mel C (Sporty), Emma Bunton (Baby) dan Geri Halliwell (Ginger).
Menurut salah seorang bekas ahli kumpulan tersebut, Melanie C atau Mel C, Spice Girls mungkin akan bersatu kembali pada 2016 sempena ulang tahun ke 20 sejak penghasilan single pertama mereka, Wannabe.
Walau bagaimanapun kalau mereka bersatu kembali pun, menurut Mel C mungkin mereka akan bergabung dalam persembahan pentas, bukannya dalam album terbaru kerana mereka tidak berniat untuk kembali aktif seperti zaman kegemilangan dahulu.
“Kami mungkin akan bersatu di atas pentas, tapi tengok dahulu apa yang boleh kami lakukan untuk peminat setia kami,” katanya yang mengakui mereka masih belum mempunyai sebarangan perancangan untuk perkara itu.
Pada 2012, mereka berempat bergabung semula dalam sebuah pertunjukkan pentas tanpa kehadiran Victoria yang kini tidak mahu kembali aktif kerana ingin menumpukan perhatian terhadap bidang rekaan fesyen serta keluarganya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments