Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kuruskan Badan Untuk Selamatkan Nyawa Isteri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Rasa cinta mengatasi segala-galanya.
Itulah pengorbanan yang dilakukan oleh seorang suami kepada isterinya yang menghidap penyakit kronik apabila sanggup menurunkan berat badan demi menyelamatkan nyawa isterinya.
Viknewswaran Mayilvanam, 29, gigih menurunkan berat badannya apabila isterinya, Vikneshwari M. Rastraphathi, 27, telah disahkan menghidap penyakit kegagalan buah pinggang pada peringkat akhir.
Untuk mendermakan buah pinggangnya, Viknewswaran perlu terlebih dahulu mengurangkan berat badannya sebanyak 30 kilogram (kg) mengikut kata doktor pakar yang merawat isterinya.

Dalam masa hanya lima bulan, Viknewswaran berjaya menurunkan berat badannya sebanyak 42 kg daripada 107 kg.
Dengan berat terbaru sebanyak 65 kg, akhirnya baru boleh Viknewswaran mendermakan buah pinggangnya buat si jantung hatinya.

Baguslah motivasi sebegini, secara tidak langsung selain kesihatan isterinya bertambah baik, Viknewswaran turut mempunyai berat badan yang ideal dan sihat untuk dirinya sendiri.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments