Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pelakon Kacak, Nazim Othman Dan Bella Dally Putus Cinta
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


TIADA angin, tiada ribut, tiba-tiba kami dikejutkan dengan berita putus cinta pelakon Nazim Othman dengan Bella Dally.
Tanpa menjelaskan puncanya, Nazim menerusi mStar Online berkata dia tidak mahu berkongsi perihal cintanya kepada umum.
“Ia juga menjadi hak saya sama ada untuk menjelaskan tentang perkara ini atau tidak. Apa yang saya boleh katakan, it’s over (telah berakhir),” ujarnya.
Tapi, apa yang peliknya, Bella Dally pula menafikan perkara tersebut.
“Kami masih baik. Saya tidak tahu kenapa dia berbuat demikian. Itu saja yang boleh saya ulas. Saya tidak mahu bercakap apa-apa mengenai perkara ini. Diharap semua pihak faham,” katanya.
Hmm, rasanya mungkin Bella masih positif untuk menyelesaikan kemelut yang berlaku di antara mereka.
Kalau masih boleh diselesaikan, selesaikanlah dengan cara baik.
Apa pun, kalau ada jodoh, takkan ke mana…

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments