Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Gambar Perkahwinan Vince AF Dengan Pramugari Dari Sabah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



KL, 12 MAC 2014: Biarpun Murai Batu terasa sedih memikirkan nasib juruterbang, anak-anak kapal serta penumpang-penumpang pesawat #MH370 yang masih lagu belum ditemui hingga sekarang, namun ianya sedikit terubat apabila mengetahui tentang perkembangan terbaru tentang Vince Chong.

Daripada sumber yang boleh dipercayai, Vince Chong yang juga juara Akademi Fantasia Musim pertama ini sudah pun berkahwin dengan seorang pramugari MAS kelahiran Sabah bernama Fiona pada Sabtu lalu bersamaan dengan 8 Mac 2014.

Majlis perkahwinan yang berlangsung pada hari yang sama dengan kehilangan pesawat #MH370 itu telah dilakukan di sebuah rumah berbentuk kabin Janda Baik, Pahang.

Khabarnya, majlsi kahwin tersebut telah dilakukan secara kecil-kecilan sahaja yang mana ia turut diraikan kira-kira 130 orang yang terdiri daripada kalangan ahli keluarga dan rakan-rakan terdekat.

Bagi pihak portal Murai, Murai Batu ingin mengucapkan tahniah buat Vince Chong dan pasangannya. Semoga, mereka akan hidup bahagia hingga ke hujung nyawa.

Murai.com

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments