Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Gambar Hot Remy Ishak Buat Peminat Kacau Bilau
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Remy Ishak Dada Berbulu Di Instagram, Peminat Melting Giler - Wah, gadis mana yang tidak terpikat kalau ada jejaka sekacak dan setegap Remy Ishak menayangkan badannya yang sasa dilaman sosial.


Watak Remy Ishak dalam drama ‘Jiwa’ sedikit sebanyak memberi kesan kepada wanita yang melihatnya dan memikirkan kejantanan Remy yang terserlah. Tambahan baru-baru ini sekeping foto tidak berbaju yang agak seksi telah dimuatnaik menerusi laman Instagramnya sehingga membuatkan ramai wanita tidak lena tidur.
Tambahan ada yang memberikan komen yang meluahkan perasaan mengatakan Remy adalah lelaki idaman mereka. Amboi, bukan main lagi ya.
Apapun, memang tidak dinafikanlah Remy sememangnya jejaka idaman Malaya. Tapi macam tidak manis pula melihat gadis-gadis dan mungkin juga ‘emak gadis’ memberikan komen luahan perasaan sebegitu kan. Agak kelakar juga sebenarnya.
Kalau mahu terus melihat Remy, bolehlah terus menonton drama ‘Jiwa’ ditelevisyen.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments