Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Anak Pamela Anderson Tahu Video Seks Ibunya Dari Internet
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



SELEPAS memotong pendek rambutnya , Pamela Anderson kembali diingatkan dengan video seksnya bersama Tommy Lee yang dilakukannya 20 tahun silam .
Dalam sesi wawancara bersama majalah Elle , wanita 46 tahun itu ditanyakan apakah kedua anak dia , Brandon Thomas Lee dan Dylan Jagger Lee , sudah mengetahui video seksnya .
” Saya tidak tahu sama ada mereka sudah melihatnya , tapi mereka tahu tentang hal itu , ” kata bintang seks berambut perang itu .
” Mereka tahu tentang segala sesuatu dari internet . Aku tidak tahu mengapa semua orang sangat terkesan dengan itu , ” sambungnya , seperti dilapor dari Huffington post .
Pamela Anderson berkahwin dengan Tommy Lee pada 1995 , setelah berkenalan selama seminggu . Mereka mempunyai dua anak , membuat video porno , putus sambung beberapa kali sehingga akhirnya bercerai pada 1998 . Mereka kembali lagi pada 2008 .
Kini di usianya yang ke – 46 , bintang Baywatch itu tampil bogel di majalah Perancis , Purple . Sementara sebelumnya , Pamela telah beberapa kali berbogel di majalah lelaki dewasa Playboy .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments