Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Wanita Warga Emas Kandung Janin 44 Tahun
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



BRAZIL – Sepasukan doktor menemui sesuatu yang mengejutkan dalam perut seorang wanita berusia 84 tahun. Ia adalah janinnya yang berusia 20 hingga 28 minggu, yang berada di dalam perutnya selama 44 tahun.

Patutlah wanita itu sering mengadu sakit perut dan pening.
Menurut wanita itu, dia pernah dimaklumkan oleh doktor , ketika 44 tahun lalu bahawa dia mengandung.

Satu malam, selepas mengalami kesakitan yang amat sangat di bahagian perut, dia menemui bidan kampung yang kemudiannya memberikan ubat kepadanya.

Sebaik makan ubat itu, perutnya kembali pulih namun sejak itu perutnya tidak membesar lagi.
Berdasarkan keadaan itu, wanita itu menyangka dia telah keguguran dan tidak mengetahui bahawa janin itu masih berada dalam badannya .

“Ujian ultrasound gagal melihat janin itu. Hanya melalui x-ray kami dapat melihat muka, tulang, tangan, kaki dan tulang belakang janin itu,’’ pakar sakit puan, Dr. Saraiva Kratka.

Menurut Dr. Saraiva, wanita itu tidak berhasrat mengeluarkan janin berkenaan biarpun doktor menasihatinya kerana bimbang ia boleh menyebabkan dia mengalami masalah kesihatan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments