Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lumba Lari Bikini Buat Penonton Naik Stim
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Seramai ribuan orang mengadakan lumba lari unik iaitu Cupid 's Undie Run di Washington pada 9/2/14. Lumba ini telah dilakukan untuk ketiga kalinya , dan diadakan setiap seminggu sebelum perayaan valentine .
Menurut jawatankuasa perlumbaan lari unik ini , lumba ini diadakan untuk acara amal mengumpul dana untuk yayasan tumor kanak-kanak. Pusat perlumbaan diadakan di Washington DC . Beratus-ratus orang ini sebelum memulakan larian akan berkumpul di Bar & Grill Stoney , 1111 Lincoln St . Mereka berpesta minum bir sebelum berlari , ini adalah untuk menjaga stamina mereka kerana cuaca saat itu -12 darjah celsius . Mereka harus berlari hanya mengenakan seluar dalam dan BRA untuk wanita .

Panitia mendakwa telah mengumpulkan USD $ 60,000. Dana ini semuanya akan disumbangkan untuk yayasan tumor kanak-kanak dan kajian tentang tumor . Dalam laman webnya, The Children 's Tumor Foundation adalah yayasan yang berdedikasi untuk rawatan dan kajian Neurofibromatosis ( NF ) .

NF adalah kelainan genetik yang menyebabkan tumbuhnya tumor pada saraf di seluruh badan , ini boleh menyebabkan kebutaan , tuli , ketidakmampuan belajar dan rasa sakit kronik yang teruk . Saat ini , tidak ada ubat untuk NF





About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments