Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Restoran Di Nigeria Jual Daging Manusia !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Gambar Hiasan: REUTERS


Anambra - Sebuah restoran di Anambra , Nigeria ditutup pihak berkuasa kerana didapati menjual hidangan yang diperbuat daripada daging manusia .

Polis menemui sekurang-kurangnya ada dua kepala manusia segar ketika mereka menangkap 11 orang dari restoran tersebut , iaitu enam perempuan dan empat lelaki. Pihak polis juga menangkap pemilik restoran tersebut.

IB Times ,melaporkan Jumaat ( 7/2/2014 ) , satu kepala dengan darah yang masih segar ditemui dibungkus dalam plastik . Para pegawai juga telah merampas dua senapang AK - 47 , senjata jenis lain , puluhan peluru , dan beberapa telefon bimbit selama serbuan restoran tersebut .

Seorang paderi , yang terkejut mengetahui bahawa apa yang dia makan adalah daging manusia , langsung mengeluh kepada polis .

" Saya pergi ke hotel awal tahun ini . Setelah makan , saya diberitahu bahawa segumpal daging yang dijual pada harga 700 Naira Nigeria membuat saya terkejut . Jadi , saya tidak tahu telah memakan daging manusia dengan harga yang semahal itu , " kata paderi yang tidak ingin disebut namanya itu.

Kanibalisme kadang - kadang dilaporkan muncul di Nigeria . Namun demikian , kes ini adalah yang pertama kalinya berlaku di sebuah restoran yang menjual hidangan daging manusia .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments