Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Cikgu Kena Pecat Sebab Berbogel Di Majalah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



SEORANG guru yang mengajar di South Street Elementary School di Fithcbung, Massachussets, Amerika Serikat, di pecat kerena telah beraksi telanjang di salah sebuah majalah di sana.
Wanita yang bernama Kaity Pearson ini, selain menjadi guru, ia juga menjadi model majalah.
Namun, ia terpaksa harus kehilangan pekerjaan sebagai pengajar kerana mengambil gambar telanjang di sampul majalah dewasa.
Dalam sampul itu terlihat Kaity telanjang sambil memegang payudaranya.
Perkara ini tidak baik, jika dilihat murid-muridnya, oleh itu pengurus sekolah terpaksa memecat wanita yang berusia 23 tahun ini dari sekolah tempat ia mengajar.
Awalnya pihak sekolah tak mengetahui akan hal ini, namun ada seorang yang tak di kenal mengirim surat yang berisikan foto Kaity  berbogel kepada pengurus sekolah tersebut.
Meskipun foto itu tidak jelas siapa pengirimnya, namun foto Kaity itu telah tersebar di Facebook dan halaman situs Model Mayhem.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments