Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pelik Bila Anjing Suka Makan Seluar Dalam Wanita
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


London - Anak anjing liar yang dirawat oleh Battersea Dogs dan Cats Home mempunyai hobi luar biasa iaitu memakan seluar dalam wanita . Sejak dirawat di pusat perlindungan haiwan ini , beberapa item pakaian dalam wanita telah melewati sistem pencernaan haiwan itu dan keluar bersama najisnya dalam keadaan utuh .

Awalnya , mereka tak menduga Barney , nama anjing itu , sebagai " suspek " ketika beberapa kakitangan mengaku kehilangan pakaian dalam . Namun mereka sangat terkejut apabila mendapati sepasang seluar dalam berada di tempat kotoran haiwan .

Sejauh ini , keadaan kesihatan Barney dinilai bagus , tak mengalami gangguang terutama dalam organ penghadaman .

Barney ditemui berkeliaran di jalan - jalan Fulham , sebelah barat London , kira-kira dua minggu lalu . Sepasang seluar ditemui beberapa hari kemudian dalam kotorannya selepas dia dirawat . Sepasang lain muncul dari anusnya beberapa hari kemudian .

Kakitangan di pusat perlindungan haiwan di London selatan ini kemudian melakukan pemeriksaan sinar X. Hasilnya , masih tertinggal satu seluar dalam lagi di lambungnya .

Sam Barley , doktor haiwan di tempat perlindungan itu , menyatakan tak tahu mengapa Barney mempunyai kebiasaan aneh ini . " Ini akan tetap menjadi rahsia dan kami akan menyarankan pemilik barunya nanti untuk membuatnya tetap jauh dari bakul pakaian dan tak menaruh seluar dalam sembarangan , " katanya .

Sumber: tempo.co

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments