Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Britain Lhouraii Berdandan 4 Jam Setiap Untuk Kelihatan Seperti 'Barbie Doll'
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seorang wanita dari Bradford, Britain Lhouraii Li, 21, akan menghabiskan masa 4 jam setiap hari untuk berdandan demi mirip boneka Barbie seperti yang dilaporkan oleh orange.co.uk , Khamis ( 19 / 12 ) .

Dia selalu keluar rumah dengan solekan walaupun hanya untuk ke kedai berhampiran rumahnya.

Menurut Li , dia tak merancang membikin penampilannya kelihatan jauh lebih muda dari usia sebenarnya. Tapi , dia menginginkan tampil sebagai wanita dewasa yang anggun .

" Orang - orang bangun dan menonton televisyen , tapi saya bangun dan bersolek , dan saya merasa itu adalah hiburan , " katanya .

Li juga berkata penampilannya dipengaruhi dongeng , gaya fesyen Jepun , puteri Disney seperti Barbie .

Kemahiran Li merias wajahnya membikin wanita ini membikin panduan merias wajah dan memuat naiknya di YouTube . Beberapa video cara merias wajah versi Li ini telah menarik lebih dari 6 ribu orang , dan rata - rata disaksikan 20 ribu orang untuk setiap video .

" Beberapa orang mengatakan hal yang buruk , namun saya melihat banyak orang mulai melirik saya dan mengatakan ingin tampil seperti Barbie , " tambah Li

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments