Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Makhluk Misteri Bercahaya Mirip Obor-Obor Ditemui Terapung!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Para pakar biologi laut dikejutkan dengan adanya haiwan laut menyerupai obor - obor di Bristol . Video haiwan yang terapung di permukaan laut itu beredar di YouTube dan Twitter. Pelbagai pertanyaan muncul di media sosial . Sementara saintis sendiri belum mampu mengenalpasti makhluk misteri itu .

Steve Simpson dari School of Biological Science , University of Bristol , mengatakan , " Ini sangat menarik . Saya tak tahu apa itu . "

" Ada kemungkinan bahawa makhluk itu adalah obor - obor yang bercahaya atau Salp laut . Ini sangat tidak biasa dan saya belum melihat yang seperti ini sebelumnya , " tambahnya .

Yang lebih mengejutkan , kata Simpson , seperti dipetik Daily Mail , Khamis ( 5/12/2013 ) , makhluk tersebut muncul di wilayah laut yang cukup padat .

" Sangat mungkin bahawa itu adalah makhluk laut yang dibawa ke tepian kerana badai , atau mungkin itu makhluk yang cuba mencari perlindungan dari laut yang dihentam badai , " ungkap Simpson .

" Kita saat ini juga sedang mengalami pasang lautan yang membolehkan makhluk apa pun terbawa dari tengah lautan , " tambahnya .

Sampai saat ini , jenis makhluk itu belum ditentukan . Saintis juga belum mengetahui apakah makhluk itu hidup atau tidak .

Sumber: kompas.com

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments