Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Marsha Seronok Diperhatikan Miliki Bentuk Badan Yang Hot Dan Menggiurkan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kalau lelaki pula, siapa yang anda rasakan seksi?

ML: Saya melihat Brad Pitt itu seksi dari segi sosok tubuh dan wajahnya. Dia membawa dirinya dengan baik dan menyerlah sekali.

Apa tip atau rahsia anda memiliki bentuk badan yang menggiurkan?

ML: Saya sentiasa bersenam. Jika tidak dapat ke gimnasium, saya akan berjoging selama sejam setiap hari. Saya juga mengambil makanan secara teratur.

Kerap dihampiri lelaki? Apa pick up line atau kata-kata paling teruk pernah anda dapat? 

ML: Ada yang datang selamba tegur, ada yang segan-segan sebab anggap saya artis. Tapi ada juga jenis lelaki yang tidak tahu malu. Ada yang cuma tengok-tengok dalam diam. Banyak cara. Pick up line paling teruk, saya tak ingat.

Seronok atau rimas diperhatikan?

ML: Mula-mula dulu rasa seronok juga. Tetapi selepas beberapa lama, saya mula rimas dan penat.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments