Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Justin Bieber Buat Hal, Pijak Dan Tendang Bendera Kebangsaan Argentina
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



BUENOS AIRES – Peralatan konsert penyanyi terkenal Kanada, Justin Bieber dirampas di Argentina dalam satu pertikaian undang-undang dengan seorang jurugambar, permasalahan terbaru jelajah idola remaja itu di Amerika Selatan.

Hakim Maria Giraudi mengarahkan barangan milik Bieber ditahan selepas jurugambar Diego Pesoa memfailkan saman ganti rugi kerana mendakwa pengawal peribadi Bieber memukulnya menyebabkan peralatannya rosak ketika penyanyi terbabit meninggalkan sebuah kelab malam.

Peguam Pesoa, Matias Morla berkata Bieber memberikan arahan ‘memukul anak guamnya sebelum memasuki van.’
“Kastam merampas semua barangan Bieber selama 30 hari di Lapangan Terbang Antarabangsa Ezeiza membabitkan peralatan audio, bunyi, lampu dan pakaian yang digunakan ketika persembahannya,” kata sumber kastam.

“Ini adalah kali pertama kastam Argentina menahan barangan milik seorang artis luar negara,” kata sumber terbabit.

Pemilik sebuah kelab malam di Buenos Aires, Ink juga mendakwa Bieber meninggalkan premis itu tanpa membayar bil.

Bieber meninggalkan Buenos Aires esok untuk meneruskan jelajah ‘Believe Tour’ di negara jiran, Chile, dengan ramai orang tidak berpuas hati terhadapnya.
Pijak bendera Argentina
Bieber turut mencetuskan kejadian memijak bendera Argentina yang dilontarkan ke pentas ketika konsert.

Bieber kemudian memohon maaf membabitkan insiden itu, dengan menegaskan bahawa dia menyangka ia adalah baju seorang peminatnya. – AFP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments