Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] VIDEO: Iklan Raya Maxis Gambar Realiti Kehidupan Kini!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Iklan Raya Maxis
Kalau kita perhatikan, di mana-mana sahaja sekarang semua orang menggunakan telefon pintar sebagai salah satu alat komunikasi mereka.
Malah boleh dikatakan pada zaman serba moden dan canggih ini, telefon pintar atau ‘smart phone’ bagaikan menjadi satu keperluan buat sesetengah pihak.
Terbaru, bersempena dengan ketibaan Syawal yang hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi, syarikat telekomunikasi gergasi, Maxis tampil dengan iklan berunsur sindiran tetapi tetap menghiburkan sesiapa yang menontonnya.
Menerusi iklan berdurasi 1 minit 31 saat, seorang budak bandar pulang ke kampung dan perkara pertama yang ditanya ketika sampai di sana ialah sama ada rumah tersebut mempunyai kemudahan Wifi atau tidak.
Selepas kecewa tidak mempunyai kemudahan Wifi, barulah budak bandar itu mahu bergaul bersama sepupunya malah dia turut keluar bermain permainan yang sinonim dengan kanak-kanak zaman dahulu seperti bermain guli dan ceper.
Mesej yang ingin disampaikan di sini ialah kadang kala kita harus lupakan sejenak kemajuan teknologi untuk terus berhubung dengan individu di sekeliling anda.
Semoga anda terhibur dengan iklan raya Maxis ini ya! - Mynewshub

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments