Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Yuna ‘Confirm’ Dah Ada Pengganti Qi
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

julesyuna2
Hanya Yuna dan Qi yang tahu apakah punca utama Yuna hubungan mereka kandas namun yang pasti, masing-masing sudah membawa haluan berbeza. Bagi Yuna sendiri, tulisan di tumblr miliknya baru-baru ini membayangkan dia sudah pun mempunyai pengganti yang sangat disayangi.

‘Sometime around tonight, last year, a special person walked into my life and I can’t imagine my life for the past year if we had never crossed paths. Oh how life would be monotonous.Love, colors, paintings, skateboards, roti canai, laughters and smiles all the way and the only way. I learned a lot from my past relationships to not screw this one up. I can feel it. InshaAllah’ – cukup untuk menggambarkan kebahagiaan yang sedang dikecapi Yuna bersama jejaka mat saleh bernama Jules Schratter yang juga merupakan jurugambar rasminya.
Selepas mengistiharkan putus cinta dengan Qi sebelum ini, gosip Yuna dengan Jules memang pernah bertebaran tapi posting Yuna di Tumblr kali ini boleh dikatakan pengesah status hubungan mereka dan usia hubungan itu nyata sudah menjangkau satu tahun sebagaimana ditulisnya.
Jules-Schratter3

tumblr_mnws6gkET31qiniuao1_1280

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments