Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Donna Simpson - Bangga jadi gemuk kerana lebih cantik dan seksi!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

 Biasanya perempuan menginginkan tubuh langsing bak peragawati, berbeza dengan Donna Simpson (42) asal New Jersey, AS. Simpson malah ingin menambahkan berat badan dari 272 kg menjadi 455 kg. Dia ingin menjadi perempuan terberat di dunia.
Ibu dua anak berusia 3 dan 14 tahun itu sering tampil dalam wawancara televisyen dan media. Di media, pernah juga ada berita soal perempuan dengan badan terberat, 816 kilogram. Namun, perempuan tersebut sudah meninggal.

 Simpson mengatakan bahawa ia menerima tawaran menerbitkan sebuah buku dan reality show dengan tujuan memberi kepercayaan diri kepada perempuan berbadan besar. Pemakai kaus berukuran XXXXXL ini kemudian mengatakan, semakin besar punggung dan pinggang, maka akan semakin seksi.

Simpson telah mencari lelaki yang mahu menerima dia, dan akan berkahwin di Hawaii tahun ini. Tunang nya, Philippe Gouamba, ayah dari anak berusia 3 tahun, mengatakan, Simpson sangat menarik.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments