Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [WOw] McDonalds Lokasi ‘Date’ Adam Levine ...
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Adam Levine
Melihatkan statusnya sebagai seorang superstar yang terkenal, mesti ramai yang tidak menyangka vokalis kepada kumpulan Maroon 5, Adam Levine merupakan seseorang yang akan membawa temannya pada temu janji pertama di rangkaian restoran makanan segera McDonalds.
Penyanyi yang menjadi dambaan wanita di seluruh dunia itu juga gemar menyuruh temannya itu untuk berpakaian glamor dan dirinya sendirinya turut mengenakan tuxedo mewah seakan-akan dia akan membawa wanita itu ke sebuah restoran atau hotel-hotel mewah untuk acara makan malam romantik.
Menjelaskan perkara itu, Adam berkata temujanji sebegitu adalah sangat spontan, romantik dan jimat kerana ianya hanyalah temujanji pertama. Sekiranya pada temujanji pertama itu, dia dan gadis tersebut memiliki ciri-ciri keserasian dan persefahaman di antara mereka, barulah dia akan membawa mereka ke tempat-tempat ‘dating’ yang lebih romantik dan mewah.
Adam sebelum ini sering kali dikaitkan dengan ramai model pakaian dalam terkemuka, Victoria’s Secret dan terbaru, dia baru saja berpisah dengan kekasihnya, Behati Prinsloo dan kini dia dikatakan mula rapat dengan pelakon siri Gossip Girl, Amanda Setton.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments