Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Sharnaaz Akui Masih Sayangkan Shila!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Sharnaaz
Sebelum ini kontroversi hubungan cinta di antara selebriti popular, Sharnaaz Ahmad dan Shila Amzah menjadi topik hangat serta perbualan di kebanyakan media tanah air sehinggakan hubungan itu terputus di tengah jalan.
Kali ini selepas reda dengan cerita panas mengenai mereka, Sharnaaz Ahmad kembali tampil membuat pengakuan bahawa dia tidak akan mencari pengganti bekas kekasihnya itu.
Bercakap kepada Berita Harian, Sharnaaz menyatakan, “jiwa masih lagi menyayangi dirinya. Bukan senang untuk mencari pengganti sepertinya, bahkan mungkin saya tidak akan mencari penggantinya sampai bila-bila”.
Kontroversi hubungan cinta mereka terjadi ekoran kenyataan Sharnaaz kepada media sebelum ini yang mahu merisik bekas buah hatinya itu walaupun bapa kepada Shila iaitu penyanyi popular zaman 80-an, ND Lala mengatakan mahu anaknya fokus dalam bidang karier terlebih dulu sebelum hubungan mereka melangkah ke fasa seterusnya.
Dalam perkembangan lain, Shila sekarang sedang berada di China untuk perkembangan kariernya di sana selepas kembali daripada menunaikan umrah bersama-sama ahli keluarganya pada pertengahan Mac lalu.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments