Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Hayden Panettiere Bertunang Senyap-Senyap!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Hayden Panettiere
Pelakon yang terkenal dalam drama bersiri popular, Hayden Panettiere dilaporkan sudah mengikat tali pertunangan dengan seorang pemain tinju berbangsa Ukraine, Wladimir Klitschk.
Upacara pertunangan itu telah dilakukan secara senyap-senyap dan Hayden sendiri dikhabarkan belum pernah memakai cincin itu di hadapan khalayak umum.
Mereka kini sedang sibuk membuat persiapan untuk majlis perkahwinan yang tarikhnya masih dirahsiakan daripada pihak media dan peminatnya.
Pelakon kelahiran Nashville berumur 24 tahun sebelum ini pernah bercinta dengan rakan pelakon iaitu Milo Ventigmilia yang digandingkan bersama dengannya dalam drama Heroes.
Namun hubungan mereka itu tidak bertahan lama apabila mereka dilaporkan berpisah pada tahun 2009.
Selepas hubungan itu tidak berjaya, Hayden pernah berkata dia lebih berminat untuk menjalinkan hubungan dengan ahli sukan kerana dia merasakan selebriti dan ahli sukan mempunyai cara hidup yang sama tetapi masih lagi dalam bidang yang berlainan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments