Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Air Kencing Lembu Di Jadikan Ubat 'Di India'!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Ubat dari urin lembu ini terbukti mampu untuk merawat berbagai penyakit yang sukar sembuh apakamu tertarik mahu mencuba ubat yang dibuat dari air kencing lembu ini.
Ubat boleh saja dihasilkan dari apa aja yang penting boleh untuk mengubati penyakit yang kitaderita kadang-kadang hal yang tak lazim pun dijadikan ubat namun khasiatnya ternyata lebih luarbiasa berbanding dengan bahan bahan yang biasa dijadikan ubat.

Nah di India ada sebuah ubat mujarab yang dibuat dari air kencing lembu atau air kencing lembunama ubat ini adalah Gomutra Arkanamun walau diperbuat dari air urin lembu kemampuan ubatini boleh merawat lebih dari 100 penyakit berbahaya seperti penyakit buah pinggangpenyakit kulitdan lain lain.

Ubat mujarab dari air urin lembu ini dibuat oleh Govanithashraya Trust kerana ubat ini saat inisedang popular di di Mangaloredi negara bahagian KarnatakaIndiamembuat GovanithashrayaTrust harus mengembangkan penternakan lembu lebih besar lagi agar boleh mendapatkan lebihbanyak air urin lembu yang akan digunakan untuk bahan utama pembuatan ubat Gomutra Arka.
 

"Kami boleh menjual sekitar 10 liter urine lembu setiap hariDankami biasanya mengumpulkanurine lembu dari bangsa yang berbezatermasuk dari malenadu giddakankrej dan hallikaru"kataSanthosh seperti diberitakan Times of India.

Keampuhan ubat air urin lembu ini sudah tersebar ke seluruh India bahkan para doktor ada yangmenggunakan ubat ini untuk merawat pesakit mereka.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments