Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Ramaja Malang dituduh pencuri dipaksa teguk minuman keras
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Sepang: Seorang lelaki yang dituduh mencuri kunci stereng milik majikannya bukan saja dibelasah lapan lelaki malah turut dipaksa minum empat gelas arak.

Ketika kejadian jam 5 pagi di sebuah asrama pekerja di Taman Seroja, Bandar Baru Salak Tinggi, di sini kelmarin, mangsa berusia awal 20-an dikatakan sedang nyenyak tidur sebelum dikejutkan kumpulan lelaki berkenaan.
Menurut sumber, kumpulan lelaki itu kemudian bertanyakan kunci stereng berkenaan sebelum menuduh kononnya mangsa mencuri alat itu.

“Mangsa menafikan dan memberitahu tidak tahu menahu mengenai kehilangan alat berkenaan namun gagal menyakinkan kumpulan lelaki terbabit.
“Malangnya pengakuan mangsa menyebabkan dia dipukul dan dibelasah kumpulan lelaki terbabit sehingga mengalami kecederaan parah seluruh badan,” katanya.

Katanya, mangsa dilaporkan cedera di mata kanan, belakang kepala, tangan dan kaki dipercayai dipukul dengan benda tumpul oleh lelaki terbabit.

“Selepas melihat mangsa tidak bermaya, kumpulan lelaki berkenaan kemudian memaksa mangsa meminum empat gelas arak yang dipercayai dibawa bersama ketika datang ke bilik mangsa,” katanya.
Sebelum beredar, kumpulan lelaki itu turut mengambil kunci motosikal dan dua telefon bimbit milik mangsa.

Sumber berkata, mangsa kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Bandar Baru Salak Tinggi selepas menerima rawatan di sebuah klinik berhampiran.
Difahamkan, susulan laporan mangsa itu, polis kemudian melakukan operasi besar-besaran sebelum menahan tujuh lelaki berkenaan yang berusia 20-an hingga 30-an dan sedang memburu seorang lagi rakan mereka yang masih bebas.

Katanya, polis turut menemui semula telefon bimbit jenis Sony Ericsson dipercayai milik mangsa dan kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 395 Kanun Keseksaan.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments