Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Siapa admin facebook fanpage 'Semenanjung Malaya Anti Sabah dan Sarawak' !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


WOOwww!! 'Semenanjung Malaya Anti Sabah dan Sarawak' ? Siapa admin? Cerita nihh admin kongsikan dari member admin di Beritanisma.com .. memang kitorang terkejut pasal nih weiii.. kalau korang  baca post post komen komen semua tuh.. Aiiissshhhh... Sandiiii Baahh..

Tajuk ‘Semenanjung Malaya Anti Sabah dan Sarawak’ di atas memang menyakitkan hati, itu adalah nama sebuah Fanpage yang direka untuk menimbulkan provokasi di kalangan rakyat malaysia, khususnya diantara penduduk yang tinggal di Semenanjung dan penduduk di Sabah dan Sarawak.
Siapa admin Facebook tu belum lagi dikenal pasti, pihak Beritanisma akan cuba untuk mendedahkan identiti pereka Fanpage tersebut, dan  cuba menghubungi mereka untuk keterangan lanjut.

Berikut screenshot Facebook fanpage tersebut : Semenanjung Malaya Anti Sabah dan Sarawak
Sampai bilakah provokasi melalui ruang sosial ini akan berlaku? ini bukanlah sebuah gejala yang sihat, kepada yang membaca sila jalankan tanggungjawab anda sebagai rakyat Malaysia yang prihatin dan lapor kedua-dua page tersebut.
Ini bukan satu isu yang kecil yang harus dipandang remeh, dengan wujudnya platform-platform sebegini, lambat laun ia akan memberikan impak yang buruk kepada semua rakyat Malaysia.
Inilah yang kerap kali berlaku di alam cyber, kami akan mengesan pereka-pereka Fanpage tersebut dan mendedahkan identiti mereka dalam masa terdekat ini untuk menjadi pengajaran kepada penjenayah-penjenayah virtual ini.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments