Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» »Unlabelled » Galina Ryabkova - Mencampak anaknya dari tingkat 15 di Rusia
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seorang ibu ditahan selepas didakwa mencampak dua anak lelakinya dari balkoni tingkat 15 kerana dia bosan dengan mereka.
Galina Ryabkova

Galina Ryabkova, 30, dilihat dalam keadaan selamba dalam video pengawasan yang diambil daripada blok flet di Moscow Rusia selepas insiden selepas insiden itu. Jiran di kompleks perumahan itu dikejutkan dengan bunyi tubuh kanak-kanak itu terjatuh ke tanah.
Kanak-kanak itu meninggal dunia sebelum petugas kecemasan tiba.
Galina yang sudah bosan dengan anaknya, dan memutuskan untuk menghapuskan mereka. Galina membawa kanak-kanak berkenaan ke tingkat 15 sebelum mencampakkan mereka.
Tempat kejadian-15 tingkat

Ada seorang lelaki yang bertanya kepada Galina, jika kanak-kanak itu adalah anaknya dan dia menjawab dengan selamba “Ya, saya yang mencampakkan mereka” CCTV dari blok apartmen itu sebagaimana dilaporkan New York Daily News menunjukkan seorang daripada kanak-kanak itu terjatuh di depan bangunan itu.

Galina akan dihantar ke hospital psikiatri untuk pemeriksaan manakala siasatan diteruskan.

Follow us on twitter : Twitter
Like us at Facebook : Facebook


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments