Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Taikun Hadiah Bentley Kepada Isteri Yang Masih Remaja
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Bila dah kaya, wang bukan lagi jadi masalah. Itu yang berlaku kepada seorang taikun minyak berusia 55 tahun yang mengejutkan isterinya, yang juga seorang model remaja dengan kereta mewah Bentley.

Taikun berkenaan, Valentin Romanov, merupakan ketua kepada syarikat minyak Rusia yang berpengkalan di Singapura, mengawini Elizaveta Adamenko, 18, pada Julai lalu.
Elizaveta yang lebih suka dipanggil Liza, menjalinkan hubungan dengan suaminya itu sejak dia berusia 14 tahun lagi.
Kereta mewah itu berharga kira-kira RM4.4 juta namun harganya di Singapura mungkin lebih mahal disebabkan cukai yang tinggi untuk pendaftaran kenderaan.
Pasangan itu menjadi kontroversi dan menjalin hubungan selepas Liza meninggalkan kampungnya di Kansk.

Ketika itu dia baru berusia 14 tahun. Meskipun hubungan itu adalah salah di bawah undang-undang kerana Liza di bawah umur, namun dia dan Valentin tidak pernah berpisah.
Julai lalu, pasangan itu berkahwin di Chateau Saint Jeannet. Valentin yang lebih tua itu layak menjadi bapa kepada Liza dan hubungan mereka mendapat reaksi negatif di media sosial.
“Orang ramai sepatutnya menjadi matang dan bijak. Kenapa orang muda yang bersosial dengan seseorang lebih tua, secara automatik diberikan gelaran buruk?
“Saya akan menyambut hari jadi Valentin ke-55,’’ kata Liza yang mempertahankan hubungan dengan suaminya.
Disebabkan akaun media sosialnya dihujani dengan kritikan pedas, Liza telah memutuskan untuk menukar akaunnya kepada privasi.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments