Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » SEKSI - Sekumpulan Wanita China Berjalan Separuh Bogel Tayang Cop Punggung
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


NAMPAK gayanya masyarakat di dunia ini semakin lama semakin hilang rasa malu untuk mendedahkan segala-galanya di khalayak ramai.
Golongan wanita yang patut menjaga maruah daripada menjadi tatapan umum terutamanya, dilihat semakin hilang perasaan malu.

Lihat saja sekumpulan wanita di China ini, tanpa segan-silu mereka sanggup berkeliaran di sekitar bandar Beijing dengan hanya berpakaian dalam.
Motif utama mereka berkelakuan sebegitu masih menjadi tanda tanya namun kesemuanya berjalan dengan tubuh ditulis “guna saya” dan corak seperti ‘kod bar’ dicop di punggung mereka.

Pihak polis yang diberitahu mengenai kejadian itu dikatakan hanya tiba di lokasi selepas kesemua wanita terbabit sudah tiada.
Walau bagaimanapun, ramai netizen membuat spekulasi bahawa ini adalah promosi yang dilakukan sebuah syarikat perisian komputer.

Kalau itulah cara untuk menarik perhatian masyarakat, ternyata syarikat itu memang berjaya.. – Agensi

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments