Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » » [REVIEW]: "SabahState.com" Blog Sabahan Yang Patut Kamurang Baca
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Macam belum pernah pula pihak blogbahni buat 'Blog-Review'... ok.. for the first time blogbahni akan review satu blog english yang baru naik dipanggil SabahState. Kalau baca dari nama blog pun kamurang mesti tahu yang admin blog ini orang Sabah.

Apa yang ada dalam Sabah State ni?




Ok.. konsep Sabahstate ini lebih kurang macam infotainment.. macam blogbahni juga.. ada macam-macam berita atau info-info menarik dan terkini. Blog macam ini lah yang akan mendapat sambutan dari 'loyal-reader' tidak kira yang berada di dalam atau luar negara. so, Sabah State ini memang sesuai sangat bagi reader yang berminat untuk mengetahui isu-isu semasa yang berlaku di Sabah.



Last but not least, satu hal yang penting untuk menarik minat reader ialah 'Frequency atau kekerapan blog itu update dengan mengikuti perkembangan semasa. 

Di bawah ini disertakan link untuk anda semua follow Sabahstate.com




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments