Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pramugari Ini Berhenti Kerja Semata-mata Untuk Jadi Tukang Kupas Isi Ketam
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Menjadi seorang pramugari bukanlah perkara mudah. Banyak wanita di luar sana yang ingin mendapatkan pekerjaan ini tetapi berbeza pula dengan gadis cantik ini yang lebih memilih untuk  menjadi tukang kupas isi ketam.


Melalui informasi dari portal Next Shark, wanita berusia 27 tahun ini telah memilih untuk  meninggalkan pekerjaannya sebelum ini sebagai pramugari demi menjadi seorang tukang kupas isi ketam di sebuah restoran di China.

Gadis yang tidak diketahui namanya ini dilihat di sebuah restoran di Hangzhou, yang ketika itu sedang menikmati makanan laut ketam bersama dengan  seorang jejaka. Gadis ini menggunakan laman web belanja secara atas talian(online shopping), Taobao bagi mempromosikan servis yang ditawarkan olehnya.




Dia mengenakan bayaran sebanyak 10 yuan (RM7) untuk setiap ketam, dengan tambahan 5 yuan (RM 4) jika pelanggan ingin disuapkan.




Jika dilihat, layanan yang ditawarkan ini sangat menarik dan unik serta menarik banyak minat golongan lelaki. Mana tidaknya, selain dikupaskan, pria yang membayar wang tambahan akan mendapat layanan istimewa di mana bekas pramugari itu akan menyuapkan makanan ke dalam mulut mereka.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments