Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Wanita Hidup Nyawa-nyawa Ikan Selepas Diserang Beruang
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


MOSCOW - RUSIA. Seorang wanita parah dan kini sedang dirawat di hospital selepas diserang oleh seekor beruang di sini baru-baru ini.

Ketika kejadian, Natalya Pasternak, 55 bersama seorang rakannya mencari kayu di sebuah hutan berhampiran Tynda di wilayah Amur.

Menurut laporan The Siberian Times, selepas menyerang mangsa, beruang tersebut menimbus wanita itu dengan tanah kerana menyangkakan wanita tersebut telah mati sebelum kembali semula untuk menjamahnya.

Namun tindakan pantas anggota penyelamat selepas menerima laporan dari rakannya yang melarikan diri berjaya menyelamatkan nyawa wanita itu daripada menjadi makanan haiwan liar itu.

Beruang itu berjaya ditembak mati selepas turut cuba menyerang anggota penyelamat.

Penyelamat berjaya mengesan mangsa selepas menyedari tangan mangsa yang berlumuran darah disebalik timbunan daun kering.

Ketika ditemui, wanita itu berada dalam keadaan sedar dan mengalami kecederaan teruk di kepala dan kakinya.

Sebelum ini, terdapat beberapa serangan membabitkan beruang di kawasan wilayah berkenaan dengan sekurang-kurangnya tiga terbunuh dalam kejadian berasingan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments