Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Wajah Bakal Isteri Taufik Batisah, Sheena Akbal
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



BERITA bintang realiti dari Singapura, Taufiq Batisah bakal mengakhiri zaman solonya bulan depan tidak lama lagi mengejutkan seluruh peminat hiburan.
Dalam pada itu, berita gembira ini nyata disambut baik peminat pelantun lagu Awak KatMane yang tidak sabar-sabar ingin mengetahui wanita teristimewa yang berjaya menambat hati penyanyi terkenal itu.
Sebelum ini, penyanyi berusia 33 tahun ini pernah mendedahkan bakal isterinya merupakan gadis senegara iaitu Singapura namun lebih senang berahsia perihal gadis bertuah berkenaan.
Namun tup-tup, menerusi Media Hiburan seorang peminat telah berkongsi gambar Taufik bersama seorang gadis yang dipercayai bakal isteri penyanyi terkenal itu.
Menurut sumber, gerangan gadis yang mencuri hati juara Singapore Idol musim pertama itu dikenali sebagai Sheena Akbal.
Wah, kalau benarlah gadis di dalam foto yang tersebar ini adalah bakal isterinya, pasti Taufik adalah insan paling berbahagia memiliki isteri cantik dan memahami kerjayanya sebagai seorang penyanyi.
Apa pun, kami agak kagum dengan cara Taufik yang bijak dalam menyimpan rahsia perihal kisah peribadinya hinggakan tiada yang menghidu hubungan cinta yang terjalin antara penyanyi tersohor itu bersama bakal isterinya.
Kita doakan moga majlis perkahwinan Taufik dan bakal isteri berjalan dengan lancar. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments